Stanowisko Senatu w sprawie ustawy o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

druki sejmowe nr 561, 580, do druku 580, do druku 580-A

druki senackie nr 173, 173 A

Był to poselski projekt ustawy.

Zgodnie z projektem ustawy płatnicy składek którzy przed dniem 21 lipca 2008 r. przekazywali do zakładu Ubezpieczeń Społecznych określone dokumenty w formie dokumentu elektronicznego przy użyciu programu informatycznego udostępnionego przez ZUS, będą mogli przekazywać te dokumenty w dalszym ciągu bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, wykorzystując posiadane certyfikaty niekwalifikowane, do upływu ważności tych certyfikatów.

Sejm uchwalił ustawę na 17. posiedzeniu w dniu 13 czerwca 2008 r.

Do Senatu została przekazana w dniu 16 czerwca 2008 r.

Termin rozpatrzenia jej przez Senat upływa w dniu 16 lipca 2008 r.

Marszałek Senatu w dniu 16 czerwca 2008 r. skierował ustawę do Komisji Gospodarki Narodowej.

Posiedzenie Komisji Gospodarki Narodowej w tej sprawie odbyło się 19 czerwca 2008 r.

Komisja wnosi o przyjęcie tej ustawy bez poprawek (druk nr 173 A).

Sprawozdawcą Komisji na posiedzeniu Senatu będzie senator Andrzej Owczarek.