Oświadczenie złożone
przez senatora Tadeusza Rzemykowskiego
Oświadczenie skierowane do prezesa Telekomunikacji Polskiej SA Marka Józefiaka oraz ministra infrastruktury Marka Pola
Uprzejmie proszę o wyjaśnienie przyczyn rezygnacji TP SA z obsługi wieloletnich klientów w zakresie przeniesienia aparatu telefonicznego z jednego mieszkania - domu - do drugiego. Klienci TP SA, którzy zmieniają miejsce zamieszkania, nie mogą uzyskać przeniesienia aparatu telefonicznego pod nowy adres.
W tak dużym mieście jak Piła nie ma żadnego urzędnika TP SA, do którego można zgłosić taką sprawę. Uruchomiona przez TP SA Błękitna Linia to istna kpina monopolisty - tak piszą i mówią moi rozmówcy - gdyż przez długie miesiące nikt nie reaguje na liczne zgłoszenia i monity. Zdarza się też często, że zniecierpliwionemu klientowi "panienka" z takiej linii radzi, by nie zawracał jej głowy lub kupił sobie telefon komórkowy!
Znam przypadek - telefon 214-17-84 w Pile - kiedy po czterech miesiącach oczekiwania i ciągłego monitowania doprowadzono kabel telefoniczny do ściany domu mieszkalnego i od tygodni znów nic się nie dzieje. Inny zrozpaczony mieszkaniec Piły uzyskał nawet podłączenie kabla telefonicznego do aparatu w nowym mieszkaniu, a nawet otr
zymuje miesięczne rachunki od TP SA, z tym że w tym "pośpiechu" nie zdążono telefonu tego uruchomić czy aktywować. Takie działania TP SA bulwersują i absolutnie nie są zrozumiałe.Składam zdecydowany protest w tej sprawie i żądam natychmiastowego wyjaśnienia, kiedy i w jakiej formie TP SA zacznie prawidłowo obsługiwać swoich obecnych i potencjalnych klientów oraz czy Ministerstwo Infrastruktury jest w stanie wyegzekwować od TP SA uczciwe i pożądane działanie.
Uprzejmie proszę o rzeczowe i życzliwe ustosunkowanie się do niniejszego oświadczenia.
Z poważaniem
Tadeusz Rzemykowski